Hodnocení obchodu na Zboží.cz HLEDEJCENY.cz - akční ceny, shopy, obchody, slevy

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte nám pomáhají k lepšímu zacílení reklamy a tvorbě obsahu.

Reklamační podmínky produktů označených DSxxxxxxxx

Reklamace
Koupili jste u nás zboží, které nefunguje, nepracuje správně nebo se na něm po nějaké době objevila vada?
V tomto případě nás neváhejte kontaktovat. Reklamace se vždy, v případě, že už se objeví, snažíme vyřídit co nejdříve.
Pokud posouzení vady potřebuje hlubší zkoumání, může vyřízení reklamace trvat déle, ovšem nikdy né déle, než 30 kalendářních dnů, tak, jak ukládá zákon.

Jak postupovat při reklamaci
Pro jednoznačnou reklamaci prosím vyplňte reklamační formulář na reklamacniformular.cz
Reklamační formulář nám můžete také zaslat písemně na adresu: Gadgets House, s.r.o., se sídlem Poděbradská 186/56, Hloubětín, 198 00 Praha 9
V obou případech prosím nezapomeňte vyplnit Vaše kontaktní údaje a připojit doklad o koupi vadného zboží 

Průběh reklamace Reklamací se budeme zabývat ihned po jejím obdržení. Pokud se jedná o vadu, kterou můžeme opravit, pustíme se ihned do toho. Jakmile bude vadný předmět opraven, zašleme
Vám jej zpátky spolu s potvrzením reklamace.
Písemné potvrzení od nás dostanete i v případě, že bude Vaše reklamace považována za neoprávněnou (s popisem důvodu zamítnutí).
Pokud bude reklamovaný předmět posouzen jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom máte na výběr, zda budete chtít toto zboží vyměnit za nový kus stejného typu nebo si
vyžádáte vrácení zaplacené částky. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy jsme společně reklamaci začali řešit.
A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).
Pokud uznáme, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit,
máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace.
Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.